Torsdag.

0kommentarer

Sista dagen på denna jobbvecka för de som jobbar för i morgon är det röddag. Kul för er. Själv tycker jag bara att det är kul att gå upp tidigt för att åka till stallet för att tempa Snorpan. Hon har känts lite off de senaste två dagarna och är lite hostig så måste kolla temp nu ett par dagar. För övrigt så ska jag försöka få in både Spank och Lisa på dagens schema också. Känns som att det var hundra år sedan jag träffade Spank, inte okej. Igår prövade jag min Muffinmaker, maj gadd sicken grej det är. Tar ju en sekund att göra muffins nu, I love it. Kanske inte en supersmart grej att ge en tjockis i julklapp men som sagt, I love it. Igår blev det chokladmuffins, Martin la in en beställning. Han gillar också muffinmaker. Jag vill att någon ska komma på besök snart så att jag kan få baka lite cupcakes, jag vet att jag har lite märkliga önskningar men vafan. Det är bra att inte vara som alla andra.

Stoppa in smeten och stäng locket...



Åtta minuter senare är de klara..

Kommentera

Publiceras ej