SKRIK & PANIK.

0kommentarer

Igår efter stallet ska jag åka hem till mami och papi för att kolla posten och allt det där man gör till folk som är borta. Jag har bott i den där lägenheten i sju år, haft samma nyckel men igår ville min nyckel inte funka. Jaha, tänker jag och undrar lite värför mamma och pappa inte har berättat för mig att vi bytt lås. Varför har inte jag fått en nyckel för?! Min nyckel har alltid varit väldigt trög men nu gick det verkligen inte, men hur som helst så tryckte jag till lite och nyckeln böjde sig. MEN BRA! Jag blir inte jätteupprörd då de kommer hem på onsdag så jag dör ju inte av att inte komma in tills nu.... Pappa skickade just ett sms "ring Håkan så kan han nog fixa, Scillas pass ligger i köket". MEN JA VA BRA!!! Glömde ju bort att eftersom Botkyrka ville komma med i Guinness rekordbok på världens längsta tävling så fick ju jag inte med mig passet utan det hamnade kvar i bilen. Så nu ligger det hos mamma och pappa, jag har stalltjänst 7-17 och är inte hemma först 18-18.30 så hur sugen är Håkan på att komma då kan man undra?!
Nej men varför ska mitt liv gå bra för när det kan gå dåligt?
Hoppas ni väcktes bättre. Nu är klockan 06 och jag ska dricka te, sen bär det iväg till mina fyrbenta vänner.



Kommentera

Publiceras ej