Besviken..

0kommentarer

...på mig själv och på att jag sätter mig i en dåliga situationer helt i onödan. Som t.ex varför sätter jag mig på hästen inför en träning när jag inte har ätit på 6 timmar när jag vet att jag kommer ha blodsocker nivå 0 och då ligga på bristningsgräns med kanske världens kortaste tålamod?! Varför är jag en sådan korkad person? Har du svaret? Berätta gärna för mig då!
Träningen idag gick alltså inte som en våg på vattnet, nejnej. Snorpan tyckte att piloten var jobbig och ville för det mesta kasta ut rumpan till höger och bogen till vänster, och tyckte därför att jag dum i huvudet som tyckte att bogen och rumpan skulle in. Så idag bråkades det mest. VÄRDELÖST!

Blir Snorp bättre när matte blir arg?
Svar:Eh, nej!
Blir snorp spänd och studsig?
 Svar: Ja.
Blir Snorp hetsig?
 Svar: Ja.
Tycker Piloten att hon är värdelös på att rida då?
Svar: Ja.
Blev det bättre på slutet när Piloten tog ett djup andetag och faktiskt började rida lite?
Svar: Ja, bättre men inte bra.
Var det för att det då redan var lite försent och lektionen var slut?
Svar: Ja.

Dagens bästa var nog jag som speaker idag. Natasha och Lydia tyckte iaf det. Tack!
Kul att någon tycker att man är bra på något här i livet.
Kanske borde ringa Falsterbo och Globen och säga att jag är deras nya speaker.
Ska ringa SVT också, säga att jag tar över WC med Lotta. Dom kommer nog bli super glada och hoppa av glädje av mitt samtal. Som sagt Natasha och Lydia tyckte ju att jag både var underhållande och gav bra med information.

5 av 5 toasters: Gabs i Speakerbåset
-5 av 5 toasters: Gabs på hästryggen.

Så kan det gå när inte haspen är på.

Hej påre!

Bästa hästen.


Kommentera

Publiceras ej