Helena Bästa Schiller!

0kommentarer

Japps, igår var det alltså dags för första träningen för mig och Scilli sedan maj. Jag var nästan övertaggad. Aaah, Helena är bara så bäst. Men först skulle bara satkärringen förstöra och dra ut på sin värdelösaträning som enbart går ut på att spöa häsrtarna så mycket man kan. Så vi blev 40 minuter sena och började inte rida först 20:30 så det blev en väldigt sen dag för mig igår. Men träningen var super, Snorpan var super. Allt var super. Åh va roligt det var.
Lever fortfarande på känslan från igår. Dock så har min rygg pajat lite, eller typ hela min kropp känns det som förutom mina ben typ. Haha. Ont i lungorna, axlarna, hela ryggen, asså jag tror att döden snart knackar på min dörr. Men är ledig idag så ska inte hitta på så mycket, åka och klippa samt rida Snorp sen bara hem och mysa med min fina karl.
 
Här är övningen från igår, snodde bilden från min fina Emma!

Kommentera

Publiceras ej