Snorpanmys!

0kommentarer

Ojoj, helgen har gått i ett. Vi får se om Taby-Roffe ger oss någon rapport om gårdagen.. Darför jag inte har bloggat något. Hur som helst så var gårdagen ofantligt lååång. Jag är typ tröttare nu än vad jag var i fredags. Jag längtar redan efter onsdag då jag är ledig. Idag har jag i alla fall haft mys med Snorp, tanken var longering men ibland så tänker inte jag och Snorp likadant!!!
Idag gick konversationen ungefär såhär...
 
Jag: Snorp, idag är det longering som står på schemat!
Snorp: Nej, det tror jag inte... Det är skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittråkigt!
Jag: Jo, men sluta nu.. Seså nu kör vi.
Snorp: Sa du kör? Okejrå, herrrrrrråååååååååååååå!
Nu drar alltså Snorp iväg.... Hon märker dock ganska fort att matte hänger kvar i andra änden och stannar.
Jag: Knäppa lilla häst, kryper de i kroppen. Jaja, du får väl springa av dig då.
Snorp: Släpp mig, SLÄPP MIIIIG! 
JAG ÄR FRI, WOHO!!!!
HERRRRRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
 
Sen sprang hon omkring i säkert 20-30 minuter och bara bockade runt, kastade framben, sparkade bakut och visade upp sig till höger och vänster. Så jäkla gullig!
 

Kommentera

Publiceras ej