Underbar dag!

0kommentarer

Bästa dagen med min fina. Idag har jag haft en sådan härligt underbar dag! Började med stallmys med papi och Snorp! Vi skuttade lite på en studs, oxer och en grind! Snorp skötte sig bra, lite nonchalant ibland men fin. Sen åkte jag hem för att ha kvalitetsdag med Martin!
Vi åkte runt och handlade en massa roliga saker, bland annat så köpte Martin en bak/köksassistent till mig! Lycka! Jag har precis provkört den så nu ligger det en kladdis i ugnen och väntar!! Vi har ätit en härlig middag och ska strax dra på en film. Mys mys mys!
Glöm inte att dra tillbaka klockan 1 timme innan ni går och lägger er i kväll!
Nu får man sova en extra timme och ni som är på krogen får vara ute en timme längre, om krogen har fått tillstånd vill säga!!
Glöm inte att dricksa de söta bartenderna!!!

Kommentera

Publiceras ej