Hösten är häär nu!

1kommentarer

Say whaaaat?! Det är så sjuuukt kallt ute! Kallt, mörkt och regnigt. Usch, jag fryser rumpan av mig på jobbet. Idag är det Johanna som har Snorpan, ännu har jag inte fått något mms eller sms så antingen är hon inte där än eller så sköter sig Snorpan! Jag jobbat iaf, som
Vanligt! Min kropp är så trött nu! Sen i fredags har jag redan lyckats jobba ihop 58 timmar, hurra!
Chefen har i alla fall fixat min lön nu så att jag ska få rätt! Äntligen! Woho!

Men nu ska ni få höra, jag har sagt och skrivit de förut! Men jag har världens bästa mamma. Och pappa!
Men nu är det mami som är i fokus!
Jag tror på riktigt att jag har fått den finaste mamman i världen, min mamma skulle gå igenom eld, olja och sågspån flera mil för min skull! Hon ställer alltid upp för mig, finns alltid där för mig och är min största kärlek på jorden!
Utan henne skulle inte Snorpan finnas i mitt liv tillexempel!!
Så fort hon vet att jag är lite ur gungning så försöker hon rätta in balansen igen!
Nu tänker ni att jag bara är en bortskämd snorunge men de är så mycket ni inte vet!
Mamma, du är världens bästa!
Om någonsin får egna barn hoppas jag att jag i alla fall blir hälften så bra mamma som du är!
Älskar dig mamma ❤

1 kommentarer

Spank

26 Sep 2012 17:17

<3

Kommentera

Publiceras ej