Solen skiner...

0kommentarer

..och jag är ledig idag! Så himla skönt, men såklart så vaknade jag 06:00!!!
Men varför? Så nu sitter jag här och kollar på Vakna med the voice och myser! Martin sover och är sjuk, min plan för min lediga dag har inte börjat som planerat. Jag får nog planera om, men så kan de va. Igår skulle ju jag rida ut eftersom de var sånt härligt väder, men självklart så började det regna så fort jag var klar på jobbet och herrejävlar va de regnade!! Men till slut kunde jag i alla fall gå ner till ridhuset för en premiär, haha! Japp, första gången sen vi flyttade till Söderby jag red inne!!!
Snorp var fin i traven och crazy i galoppen men så kan de vara ibland!
Idag vet jag i riktigt vad jag ska göra!
Den som lever får se!!!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2459920/images/2012/pic_505aa9829606ee7760f4a36a.jpg" class="image">

Kommentera

Publiceras ej