Dålig bloggning.

0kommentarer

Dagarna bara springer förbi, det är redan fredag :)
Ikväll är det Tegel som gäller!
Först ska jag åka till stallet och fixa och rida. Snorpan har ju balltrampat sig så hon är svullen som satan. Hoppas på att det är bättre idag!

I onsdags red jag Mallan, i love that horse. Hon är så jäkla mysig!
Sen hoppade jag Myggan för Helena på kvällen, han var så himla duktig!!
Gulle hästen ❤

Igår var jag och hälsade på i mitt gamla stall, Djurs 4- life! Pussade ihjäl Remi som vanligt. Varenda gång jag ser honom blir jag alldeles varm i hjärtat!
Kollade även på mina oldies som hade hopplektion :)
Sen åkte jag och lunchade lite med crazy Rebeck och vidare till stallet!
Jag var så snabb igår att jag hann hem och äta middag med Smarre. Trevligt värre. Sen myste vi loss i soffan resten av kvällen!

Nu ska jag kasta på lite glasyr på morotskakan och åka till stallet och hjälpa min stakars stallchef som ligger hemma och är sjuk!

Peace!

Kommentera

Publiceras ej