Fullspäckad dag!

0kommentarer

Idag har jag hunnit med mycket. Härligt! Först red jag Malou, hon var så jäkla fin idag. Om någon har lite cash över så får de gärna antingen köp henne till mig eller ge mig pengarna!! Vi "skuttade" lite i alla fall. Hon har fått lite mer egen motor nu, hon tar skänkeln på ett helt annat sätt nu också. Vi skuttade runt på ett sockerbitshinder i båda varven med galoppbom framför och efter. Vi lyckades även göra rena byten över bom. Riktigt nöjd över ridpasset med henne idag. Efter det fick hon ett välbehövligt bad och medan hon torkade passade jag på att smörja hennes saker. Hatar skitiga grejer!! Efter lite Malou mys var det dags för lunchfodring. Sen smorde jag Snorpan hoppträns, hämtade upp monstret och red Granbyslingan! Kan ha suttit på världens lyckligaste häst idag! Ena bocksprånget var inte att leka med, haha! Lilla älsklings häst! Lycka, det är va man känner när man rider henne!
Det var så extremt underbart att få sitta på hennes rygg igen i fullkareta ❤
När vi kom tillbaka var det dags för insläppet, Glimra och Eddie hjälpte till med att komma upp till stallet alldeles själva :)

Efter stall så gick röda faran direkt till Täby C för inhandling av present till älsklings Neo ❤ sen byte jag om i farten i bilen, haha! Hann precis fram till att Neo skulle nattas! Han blev tok glad för presenten. Tummen upp på det!
Hängde lite med bror, Linda och bebis magen ett tag sen hem till lagad middag av Smarre. Nu sitter jag och väntar på honom medans han är uppe hos en kompis och lyssnar på någon låt?!
Sen ska jag bara åka hem och mysa i soffan för i morgon är det en ny dag :)

Ha en fortsatt trevlig kväll ❤❤

Kommentera

Publiceras ej