God morgon!

0kommentarer

Ja men nä, 04 tyckte jag var en bra tid att gå upp på min lediga dag.. Haha, vad är det för fel?! Våran tv har börjat strejka också så just nu vill den inte vakna, den kanske tycker att det är för tidigt?! Så nu har jag stalkat alla på insta och fejjan, samt läst alla bloggar i hela Sverige typ! Grattis till mig, sjukt påläst nu i alla fall :)

Idag ska det klippas hår och sen mysas i stallet! Som jag har längtar efter stallmys!! Min kväll kommer jag spendera hos min lilla tant ❤

Förövrigt så skrittade jag och Rebeck ut igår på våra små hästar! Barbacka mys ❤
Jag kanske inte har sagt det men Snorpan vilar ju denna vecka då hon var lite tjock och varm i ett framben förra veckan! Men det har blivit mycket bättre!
Bättre att ta det säkra före det osäkra!!
Hon tycker förövrigt att det är heeelt värdelöst... Haha. Lilla pony ❤

Nej nu folket ska jag minsann göra mig lite te och hoppas på att tv:n vill samarbeta, går sådär!!

Smell you lajter! ✌

Kommentera

Publiceras ej