God natt!

0kommentarer

Så var denna fredag över. Martin har somnat i soffan och jag ska snart höra honom sällskap, ska dock försöka få med honom in till sovrummet! Våra grannar har party, dom är mellan 60 och döden så just nu skrålas det Leende guldbruna ögon. Grattis till mig! Heja Vikingarna. Jag längtar och hoppas på Arvingarna och En Loise spelas snart!!

Annars har det inte hänt mycket idag, jobb 7-16. Riktigt bra jobbdag idag faktiskt! Nu är det bara 10 dagar kvar...

Lena ringde vid 19 och berättade att kortbetalarna hade lagt av så jag fick leka support ett tag, tillslut gick dom igång! Skönt! Alltid ska det vara något!

Martin och jag avnjöt en god middag han lagat och kollade på Bond, James Bond! Helt okej rulle den där Skyfall!

Johanna red Snorp idag, hon hade varit super :) i morgon blir det tidigt morgon för lilla damen, jag börjar 8 så jag måste ta henne innan. Yeay!
Så nu måste det sovas, klockan ringer 05! Natti Natti ❤

Kommentera

Publiceras ej