Tisdag!

0kommentarer

Det känns så himla märkligt att inte gå och jobba? Haha, men skönt är det. Idag ska jag skjutsa mami och papi till Arlanda, de åker ju till Thailand idag. Skönt för dom mindre kul för mig. Jag har nu på morgonen äntligen lyckats stå på min crosstrainer efter 5 veckor av sjukstuga. Heja heja. Diskat lite och kollat på lite litteratur som jag behöver. Ska strax springa ner till tvättis.
 
Igår efter skolan så åkte jag och bäst föräldrarna ut till stallet. Snorp longerades men var vildare än vildast. Haha, jag skrattade så mycket åt henne att jag fick ont i magen. VAD är det för fel på min lilla pony?!
Hon var i alla fall toknöjd över att få vara igång igen :)
Idag ska vi dressyra, loovely. Som jag längtat. Red MM igår också. Det gick fina fisken förutom en liten incident då jag ville att hon skulle sätta sina små bakben mer under sig och hon tyckte att jag var dum i huvudet och plötsligt så stod jag på benen brevid henne, haha! Men sen var hon hur fin som helst.
 
Idag efter stallet ska jag mysa med min bästa Emma, det är också en härlig grej med att inte jobba. Man kan träffa vänner. Amaaazing. Mysa med de små voffsingarna också :)
 
Men nu måste jag sätta fart!
Peace!
 
LillSessan ♥
 

Kommentera

Publiceras ej