Ny vecka peps!

0kommentarer

Japp ny vecka, min vecka började med trasig rygg men det känns mer som ett vardagsproblem..
Btw, jag har jag sagt att min häst är bäst någon gång eller?
Snorp var så fin igår att jag aldrig ville sluta rida utan jag ville starta dressyr i stället?!
Amen ni fattar, jag dressyr. haha.
Men hon var så satans fin. Älskade lilla pony!
Jag ska nog börja träna lite dressyr på riktigt nu, Siw kommer ju till oss varannan fredag så det kan bli en perfekt,
Måste bara kolla så det inte krockar med hoppningen :)
Fenomeen skötte sig till och från, jag fattar inte vart hon får all energi ifrån!
Igår gick hon mellan att vara jättefin till att stå på bakbena och vara livrädd för hörn och färgskiftningar...
Hon är gullig i alla fall min lilla pantertant!
Nu ska jag söka lite kvällsjobb, heeja heja!!
Ha en bra dag ♥
 
 

Kommentera

Publiceras ej