ajaj.

0kommentarer

Var som sagt hos min kära massör idag, hon mörbultade mig i trettiominuter och jag måste gå dit ofta nu den närmaste tiden. Min rygg och skuldror mår inte prima skinka. Men på måndag måste jag tillbaka till piss posten och förstöra rygg och skuldror lite till, tror ju inte att man chef har tänkt till där ännu, har ju bara försökt säga detta till han nu de senaste 6 månaderna.

Efter min lilla härliga massage åkte jag och hämta ut min nya kavaj sen åkte jag till snorpan och insåg fort att jag inte kunde rida, massören sa ju även åt mig att jag inte skulle rida. Som tur har ju Brinks gamla skötare flyttat till oss och ville gärna rida. Hon tyckte att hon var svår men mysig.

Nu sitter jag hemma hos min kära och myser. Huvudet värker och colan rinner fint ner i halsen.
Snart ringer nog karlsloken efter sin taxi och vill ha skjuts hem. Härliga liv.

Kommentera

Publiceras ej