Elefantben.

0kommentarer

Jag älskar ju elefanter men inte när min häst har utvecklat ett elefantben, men hon är glad och pigg iaf, lite för pigg kanske. Minsta lilla ljud idag på våran promenad gav utlopp av energin. Gullan. Men såret ser iaf mycket bättre ut vilket är väldigt härligt.

Jag tycker att vi borde införa VAH, Vård av Häst som alla föräldrar har till sina barn. Vore ju skit nice. Men nu är ju jag hemma och vabbar min rygg denna vecka så jag kan ju vabba min häst iaf. Ska även ta igen väldigt mycket sömn trots att experter hävdar att mán inte kan de så tänker jag låtsas iaf.

Jag är så sugen på att hoppa, sitter och tittar runt på lite tränare här och var. Hittat en som jag verkligen gillar för hans lugna och mjuka ridning. Tränar även på ett stall jag är lite sugen på att flytta till, ska dit på söndag och små spana lite. Ska även kolla på släp samt en ny sadel, ska nu gå över till svart då min häst har XL i allt är det svårt att hitta men något lättare att hitta i svart.



Kommentera

Publiceras ej