Nackspärr.

1kommentarer

Idag fick jag vakna upp av en ny sorts smärta, jajamensan. Nackspärr. Hur skönt är det egentligen. Man går omkring som en invalid liten kassebajs och vad man än gör så gör det ont. Fantastiskt. Undra om jag någon dag här nära kommer vakna upp och inse att jag håller på att dö med tanke på all min smärta just nu.

Snorpan mår iaf mycket bättre vilket är väldigt skönt, idag kunde man nästan se hur benet egentligen ska se ut. Så i morgon kunde jag börja trava lite. Stålhästen klarar ju allt. Trots att vissa tycker att jag var dum som avanmälde mig inför lördagen så känner jag att som så att jag tycker att det är lite sådär att åka på tävling när man inte ridit ordentligt på över en vecka och svullnaden inte helt gått ur. Men det är bara jag. Jag råkar älska och bry mig om min häst. Fast det bara handlar om en meter. Men jag skulle iaf inte velat springa åttahundrameter häck om jag haft ett svullet knä och inte tränat på över en vecka. Sen hade jag inte velat göra det ändå. Tjockisar är nog inte så bra på de.

Just de, vi har ju bokat Thailand nu igen. Dock bara två veckor denna gång.


Jag Älskar denna fina varelse.

1 kommentarer

Anna

17 Aug 2011 07:23

Jag har varit i thailand en gång. Det var roligt. Mamma och jag gjorde vågen och då blev alla thailändare rädda!

Kommentera

Publiceras ej