Snorpo.

0kommentarer

Nu har jag missat att skriva på två dagar och fått skäll. Vad har hänt i mitt spännande liv...
Jo, hoppade igen i söndags med blandade känslor. Snorp hoppade vissa hinder otroligt bra och vissa något sämre. Hon rev samma oxer kanske 10 ggr. Gaaaalen blir jag. Högt var det inte heller, låg på 1.10 - 1.15. Har nu kommit fram till byte av sadel, tror att den klämmer lite. Jag hoppas verkligen att det är så. Hon har inte rivit så mycket på två år som hon har gjort de två senaste gångerna. Jag dör lite varje gång jag tänker på det. Poki ska nu hoppa henne barbacka på torsdag och jag ska kolla nu sadel i morgon.

Dock så red vi våran första träning för Helena Schiller , hon var super. Snorp blev mjuk och super. Kommer att bli super det här. Hon tyckte också att jag ska kolla upp sadeln.
Jag skrev väldigt mycket super nu, haha. Men det kändes ju som sagt super.
super super super.


Kommentera

Publiceras ej