Tisdag.

1kommentarer

Hej och hå sicken dag, började med att åka till pappsen klockan åtta och kasta en massa skit från hallen, tvättade bilen, sen drog vi till Granngården och handla mat till Snorp och lite oxfilé till nyår. Självklart handlade vi inte oxfilén på Granngården.
Sen iväg till stallet. Det är så sjukt bra att ha med sig pappsen till stallet, så slipper man mocka och min papi är grym på att mocka. Han är ju upplärd av mock-Hitler så vad ska man säga.
Snorpan var på tårna idag, så hon var lite spänd i början av passet men blev riktigt fin emellanåt.
Efter stallet var det bara att susa hem och göra lunch, för att åka till mamma, skriva ut mitt cv, åka och lämna cv för att sedan åka och gymma. Japp, ni läste rätt.
Tjockisen har börjat gymma, haha. Fick ju detta va min bror i julklapp.
I love him for it.
Efter att svettan runnit klart så hämtade jag upp Smarre, åkte och köpte färg till hallen och här sitter jag nu.
Ska snart börja med middagen, idag blir det spenatsoppa. Smaski.
Sedan är det dax för hallprojektet, det kommer ju aldrig att hinna bli klart till Nyår, dock så har vi iaf fått upp spottarna och som sagt väggarna är vi snart klara med.
Lydis har även klargjort att det inte spelar någon roll, för vi ska ju inte sitta i hallen.

Om det är någon som vill ta hand om min häst på söndag är ni mer än välkommna att säga till.
För själv ska jag städa efter arton personer och Johanna har förbjudit mig att åka.

1 kommentarer

isa

28 Dec 2011 19:56

<3 bilden!

jag kan nog inte ta lördag + söndag men om du hellre vill ha hjälp på söndagen så funkar det för mig :)

Kommentera

Publiceras ej