Äntligen söndag.

0kommentarer

Ja äntligen är det söndag och det är den bästa söndagen på länge. Som ni andra så är ju inte jag ledig bara för att det är helg, nejnej på helgerna börjar mitt riktiga liv. Haha. Det är natt jobb och nästan alltid en tävling. Som denna helg. Eftersom det blev lite raffel i fredags natt så hann jag bara sova i 2,5 timme innan jag skulle upp och iväg på tävling med Emma och Tollan i Västerås. För att beskriva V-rås som tävling så är den ingen höjdare. Eller själva tävlingsplatsen är trevlig men deras utebana är inte helt hundra. Tung och djup och lite i uppförtsbacke. Nä, gillade den inte. Dock så har den vattengrav och det är ju ett plus dock. Hur som helst så var Emma och Tollan jätte duktiga. I första klassen (1.30) fick Emma ett onödigt pet men Tolli var superfin och i Lagklassen var hon den enda nollan. Mycket bra. Jag var tröttare än tröttast när vi kom hem igår men det fanns ingen tid till sömn så det var bara att hoppa in i duschen och iväg till Tegel igen. Men det bästa av allt var ju just det att jag inte skulle göra någonting idag, jag har alltså en icke planerad söndag för första gången sedan januari typ, så jag kunde åka hem och mysa med min karl. Yeay. Bästa Isa tog hand om min lilla Pluttfia idag så jag kommer inte lämna lägenheten på hela dagen. Smarre får åka och handla och sedan kommer Johanna över på söndagsmiddag. Mys. Jag är toksugen på att baka bullar. Smarre får nog ta och handla hem lite jäst.

Nej nu ska jag fortsätta min härliga dag i soffan med musiken i högtalarna.

Kommentera

Publiceras ej