Lång dag...

0kommentarer

...och den är inte slut ännu. Igår var det jobb på Tegel i vanlig ordning, efter fyra timmars sömn var det bara att hoppa upp igen för att åka till stallet och mocka och fixa innan det var dags att åka med Emma och Tollan till Rådmansö för lite 1,30 hoppning. Det var en rätt härlig dag då vädret sprack upp och vi fick ha sol hela dagen.
När vi kom fram möttes vi av Jessica med crew som hade hoppat sin första 1,10 runda på Shakira och lill bebisen hade varit felfri. Emma red hur bra som helst och det vart en felfri runda för henne och fina fina Tuffsan i årets första utetävling. Självklart har jag tagit en massa bilder som kommer komma upp i morgon då jag sitter hemma hos Johanna och försöker hålla mig vaken, ska ju snart till stallet för att mata och släppa ut lite hästar. Jag kör alltså på en sån där härlig 24 timmars dag. Fantastic. Jag har ju såklart jobbat natt i natt också. Men eftersom jag råkar ha världens bästa och finaste föräldrar så passar dom på att åka förbi och luncha de små fyrbenta vännerna på vägen hem från landet så att jag ska kunna få sova lite denna helg. Hur bra är dom inte?
 Jag skulle säga bäst.

En liten tröttmössa efter tävling på Södertälje.

Kommentera

Publiceras ej