Nytt år.

0kommentarer

Jag kommer inte skriva att detta ska bli mitt men jag kommer nu skriva att detta ska bli mitt viktrasår. Haha.
Jag skäms och dör lite inombords när jag ser vad som fastnat på kameralinsen, fast allvarligt. Jag tror att det kanske finns ett, ETT kort som jag i alla fall tycker är ganska okej. Förr älskade jag att vara med på kort, nu vill jag helst vara den som tar kortet. Men hur som så ska jag köra på som satan. Känns halvbra dock att jag börjar mitt år med feber och halsont men det gör inget för jag tycker att vi hade ett lyckat Nyår. Alla var nöjda och glada och jag fick fira in det med de människor som jag älskar mer än allt på jorden. Klockan stod på halv sex när kudden och facet äntligen fick sammanstråla och hela dagen igår spenderades inne i vardagsrummet.  Men bara för att jag kan så ska jag skriva lite nyårlöften, så ska vi se hur många jag lyckas med.

* - 20 kilo
* Bli bättre på att rida
* Få min finaste vän att må bättre
* Börja plugga

Mina fina ♥

Kommentera

Publiceras ej