Sagan om Smarre.

0kommentarer

Det var en gång en liten pöjke som kallades Smarre som en tisdagskväll spårlöst försvann, han flickvän grät och var upprörd. Vart var Smarre? Hade han lämnat henne? Hon letade överallt men ingenstans fanns han. Vart kunde han vara? Hon beslöt sig till slut för att besöka hans telefon i hopp om att få något typ av ledtråd. Och där var den, namnet på den senaste person han pratat med. Hon tänkte till och beslöt sig att ge det ett försök. Hon skickade ett sms : " Hej, är du med min karl?"
Hon la ner telefonen och inom en minut ringde de och det var Smarre. Hon blev så glad, han levde. Han hade inte lämnat henne. Tur. Hon avslutade samtalet, borstade tänderna och la sig i soffan och hälsade på hos John Blund.
Smarre var äntligen återfunnen.

Själv så sitter jag hemma hos fröken Hallerstedt och har vårat onsdagsmys med Grey´s, middag och en massa mys. Och eftersom det är onsdag så har ju Johanna även Snorpan. Idag har hon ridit ordentligt så att Snorpan löddrade på slutet. Men hon hade varit superfin så det är ju kul.
Världens bästa Cajsa hade ju även mockat, hon gjorde ju det även igår. Hur bra är hon inte? Jo det ska jag förklara. Hon är BÄST.
Annars har det varit en bra dag. Jag är väldigt väldigt trött bara. Men ska försöka sova på fredag.

Nu måste jag koncentrera mig på Grey´s.

Kommentera

Publiceras ej