Trött.

0kommentarer

Men vad händer, jag är så sjukt trött hela tiden. Idag har det jobbats och sen till snorpan för lite mys. Hon fick stå med sina nya backisar och mysa. Ingen ridning idag, men imorgon är det dressyr med Emma efter jobbet. När jag kom hem så satte jag mig i soffan, frös lite och la mig under täcket sen så somnade jag visst. Men bra, att somna klockan halv åtta en torsdagskväll för att vakna två timmar senare är ingen höjdare. Jag håller nu på att baka en liten kaka till mina kära kollegor. Sicken helg jag kommer att ha också. Jag är ju ledig, woho men såklart så är inte Smarre hemma då men jag ska träffa pojkarna och så är det ju tävling. På lördag är det heldag i stallet plus att jag från och med lördag har tre hästar att ta hand om. Mycket ridning, sådant gillar vi.
Pratade just med Johanna, om vi har tur som så kommer det hända en rolig grej. Mest roligt är det nog för Johanna dock. Men jag känner att jag får vara med på ett hörn.
Nu ska jag kolla till min lilla kaka.

Kommentera

Publiceras ej