Fantastisk höstdag!

2kommentarer

Åh idag har jag haft en sån fantastisk härlig dag, massa kärlek och mys. Började min dag med att mamma och pappa hämtade upp mig, vi åkte och titta på lite hästsaker vilket resulterade i ett nytt täcke! Haha, min mamma är en täckestok. Snorpan fick även ett slow feed net, så nu ska hon förhoppningsvis sluta kasta i sig mat!!
Sen åkte vi till stallet, pappa aka the supermocker mockade medans mami och jag fixade mat och satte upp Snorpos nya nät. Sen hämtade vi snorpan, provade täcket och skrittade ut men innan vi gav oss iväg så, hör och häpna, hoppade Papi upp på Snorpo!!! Woho, det tog hela 37 månader innan jag äntligen fick upp pappsen. Barbacka dessutom. Haha. Dock så hoppade han bara upp och gick kanske hela 5 steg men i alla fall. Nästa gång ska jag ha sadel på och pappsen ska få en hjälm på sig. Sen bar det ut i skogen och ner till fälten för en ruskigt härlig mystur. Vi stannade på vägen och hade lite picknick, te och mackor blev det. Så mysigt, Snorp fick mumsa på morot och gräs, ååh det var så härligt! Jag har världens bästa och mysigaste familj, Snorpan var helnöjd!
När jag kom hem så tog jag och Martin tag i köket, nu har vi rensat hela köket, alla skåp, alla luckor, allt!
Vi kom fram till att vi ska "göra om" lite också tills vi ska renovera och bygga om köket, så det blir lite mysigare!
Nu ska jag snart ringa John Blund och be han komma över, i morgon är det jobb 7-16 så klockan ringer 05:45.
God natt folket!
 
 

2 kommentarer

Tanya

28 Oct 2012 23:30

Fyfan vad cool farsa !
Min pojke e ju typ rädd .. men han ska upp, nångång :)

Rolig blogg o läsa :D

isasriddagbok.blogg.se

28 Oct 2012 23:41

coooooooooooool!

Kommentera

Publiceras ej