Fyfan va less jag är på detta nu!

0kommentarer

Jobbar 8-21 idag med, det är så jävla tråkigt rent utsagt att vara på samma plats i 13 timmar, se samma saker och ingenting förändras, förutom hyllorna då!!
Saker jag tänk på idag, kunder är ju ibland inte helt friska!!
Som ett ex. idag:
Kund: jag har faktiskt ringt på klockan 2 gånger, 2!! (mkt arg och upprörd)

Jag: jag ber om ursäkt men vi är bara två idag och när man springer runt i butiken hör man inte klockan! Jag har bett om en blip men det verkar de inte bli någe av...

Kund: ja, men jag blir så himla trött på att alltid behöva stå och vänta!!!

Jag: som sagt jag ber om ursäkt, vad har du för kod?!

Kund: ja vänta lite så ska jag ta fram den....

3 min senare...

Jag: Ja, hade du istället för att ringa på klockan som en galning (ironisk)och sen inte ägnat dig med att stå och skrika på mig i 10 min och istället tagit fram koden hade du nog varit hemma nu och jag hade nog hunnit fronta hela butiken!

Kund: ja, oj de kanske var dumt!!!

Eeeh, ja kanske!!!
Detta händer mig kanske 20 ggr per dag! Men om du nu har så satans bråttom, varför är du då inte ens klar i tid när jag väl kommer??

Detta är ju inget jag går och stör mig på hela dagarna, men i bland undrar jag hur folk tänker!!

Nu ska jag rocka kassan medans Denize lunchar sig!!

Peace ✌✌✌✌

Kommentera

Publiceras ej