Tre hästar, en mamma och en massa mys!

0kommentarer

Började dagen med att hämta upp mamma, vi styrde kosan mot Myone och sedan ut till stallet. Mockade och fixade mat till alla tre hästar, hämtade in Snorp och Feno som hade rullat sig idag igen..
Snorp och jag körde ett dressyrpass i
ridhuset, fokus på att hon skulle bli öång och log i alla gångarter och så fin hon blev!! Hon är så jäkla kul att rida just nu så att det är sjukt. Man rider seriöst runt med ett leende på läpparna hela tiden. Jag har världens finaste häst ♥
Efter passet skrittade jag ut och hämtade in Myggan på vägen tillbaka. Becca har ju rymt tillbaka till Corfu så jag får ta hand om min lilla favo kille några dagar. Idag red vi ut runt ängarna. Började med att han först skulle vägra gå från stallplan.. Han ville mest stegra och bocka men efter 30 sekunder hade jag vunnit den kampen och han skötte sig exemplariskt!
Gulle häst ♥
Avslutade dagen med middag och lite rosé på Lilla rött med mamma, pappa, Smarre och några vänner. Supermysigt!
Nu sitter vi hemma och myser. Hoppas ni alla har en härlig kväll ♥




Kommentera

Publiceras ej