2 hästar, en Mama, uteritt och solsken!

1kommentarer

Även denna dag började på bästa sätt i stallet med Mama (Kristin)! Alla horsisar var ute och stallet var sopat redan vid 08:10! Awesome!
Efter lite varm choklad och utbrytning av Emmas bil så bestämde vi oss för att rida ut. Jag red på fin ponnyn Hippie, barbacka, så himla mysigt!
Vi red ner till ängarna och jag kan seriöst inte komma på en bättre start på dagen! Efter Hippie var det dags för Snorp, hon var taggad till tusen och idag har jag nog galopperat fortare än fortast! Jag är glad att inte mami var där :) men det finns inget bättre än när man i farten måste torka farttårarna för att man inte ser någonting!
Älskade häst ❤

Sen var det dags för lite pedikyr för lilla Sessan, lunchfodring sen hopp i väg till jobbet. Och nu sitter jag här, trött och längtar hem. Höjdpunkten på jobbet idag är att Min fina vän Martin kom och hälsade på :)

1 kommentarer

Emma

01 Mar 2013 22:41

Du glömde ju den viktigaste av alla! Den lilla vitingen <3

Kommentera

Publiceras ej