Lördag!

0kommentarer

Idag hade ju tänkt att ta sovis men min kropp tyckte inte det så det var bara att gå upp medan Smarre sussade vidare. Och jag har ju ingen bok längre så jag fick spana på tvn och det är ju bara skit på tv, så det fick bli TV4 morgon.
Efter frukost och mys drog jag och Smarre till tygbutiken och spanade på gardiner och sen hem till mammsen och pappsen då min nya leksak kom igår :)

Sen åkte jag och mammsen till stallet och myste loss med tok Snorpan. Idag stod longering på schemat! Mammsen är ju en hejare på att longera så hon satte på pessoaselen och stegade ner till lilla ridhuset! Snorpan har blivit så jäkla bra i pessoan. Hon var superfin idag!

Nu måste jag skryta om min fina besti som tog sig till final idag nere i Helsingborg!! Bästa Emma ❤

Nu medans svenska folket kollar på tråk schlager så tänkte jag slå på WC hoppningen och äta lite god middag som min fina älskling står och lagar åt mig :)

Ha en fin lördagkväll ❤❤

Kommentera

Publiceras ej