Bäst onsdag!

1kommentarer

Japp idag är det en super dag! Jag öppnade med bästa Tommy, slutar 12 och ska få mysa med Johanna och förhoppningsvis Emma. Johanna ska få hoppsa sig lite idag :)
Sen hem och mysa med finaste killen i världen ❤
Igår så longerade jag Snorpan med pessoaselen, hon var super! Mycket frust och hon sträckte verkligen på halsen och blev lång och låg! Love it!
Innan passet fick hon stå med spikmattan, den är super duper, hon står och tuggar, gäspar och sover :)
Jag har ju testat detta nu i en vecka och jag tycker faktiskt att hon inte är lika spänd längre!! Very Good!
Så nu funderar jag på att köpa täcket, jag ville testa och se om det fungerade först! Det finns ju två täcken ute på marknaden nu, kanske fler men jag har bara sett och läst om två. Först är det då Guldmanes men det kostar skjortan!!
Om man bara vill ha täcket kostar det 8000 kr och vill man även ha hals så kostar det hela 12.000 kr.. Håll i hatten!
Sen finns det ett från Accuhorsemat, det har ett mer behagligt pris på 3200 kr!
Sen finns det andra som de använder sig av på olika kliniker men de vet jag inte om man kan köpa.
Snorpan tycker i alla fall att det är helmysigt :)
Nu ska jag tokkötta sista 45 minuterna!
Hörs sen :)

1 kommentarer

Lil'sis

16 Jan 2013 21:02

Nemen se där! Det tar sig ;)

Kommentera

Publiceras ej