Då var det dags för jobb nummer två...

1kommentarer

Japp, nu sitter jag här ensam i min lilla garderob och myser. Det var sagt att jag skulle börja jobba 19 men så var inte fallet utan jag skulle börja klockan 20 så jag hetsade helt i onödan... Kul kul!
Men nu är jag här i alla fall på fina gamla Tegelbruket. Positiva är ju att man nu hann att äta innan. Ikväll är det ju 150 dagars så det kommer nog bli lite folk här ikväll!

I morgon är det tävlingsdags för Emma och Tollan. Årets första tävling som kommer hållas till på Strömsholm. Innan ska syster yster komma ut och titta på stallet :) Mys.

Mamma och pappa tog hand om Snorp idag så hon blev bortskämd och longerad. Hon var pigg och glad. Sprang runt och pep och hade sig :)
Älskade lilla häst ❤

Nu ska jag återgå till att stirra ut i min garderob. Hoppas ni får en underbar kväll.

1 kommentarer

Tanya

19 Jan 2013 21:20

Hahaha ... jag ska bara ... bästa genom tiderna !!

Kommentera

Publiceras ej