Dagen som bara försvann!

1kommentarer

Inte för att jag klagar! Sjukt skönt när man jobbar 8-21:15 kan jag lova er :)

Snorpan hade skött sig exemplariskt med mammsen idag, jag tror att Snorpan gillar när mamma och pappa är där, dom skämmer bort henne så mycket hela tiden!!! Haha ❤

Madde var inne och handlade idag, vi ska äta hej då lunch i morgon :( För på måndag drar hon till USA som au pair!!
Så sjukt kul för henne, hon har hamnat hos världens mysigaste familj! Roligaste hon sa idag var: i morgon måste du snygga till dig för jag ska fota dig! Haha! Hon tyckte inte att jag var så snygg idag med andra ord!!! Får bättra mig i morgon, sova ordentligt i natt och så :)

Nej nu är det bara två timmar kvar! WOOOOHOOOO .

1 kommentarer

isasriddagbok.blogg.se

10 Jan 2013 22:29

men sluta vara sådär himlans gullig :'(

Kommentera

Publiceras ej