Mitt underbara liv på Snica fortsätter!

0kommentarer

Idag hade jag öppningen med chefen vilket betyder att man öppnar helt själv i hopp om att han kommer innan man öppnar! Idag så var inte fallet så. När klockan slog 08:00 var jag fortfarande själv så det fick bli liite försening på öppningen så att jag hann kasta ut kycklingen, annars hade det blivit 6 kolbitar som rullat runt i grillen!! Men det handlade om 2 minuter så det hoppas jag var lungan?! Han kom i alla fall nu 08:10 så det var ju bra :)
Annars har min morgon börjat bra tycker jag. Vi har ju fått en ny tjej också, eller en medelålders kvinna är det ju faktiskt, hon är störtskön :) tummen upp på henne.
Det snöar satan utanför, nu blir det jul igen sörni..
Efter jobbet är det mys med Snorp som gäller, ska försöka påminna mig själv om att åka in på Granngården!
Nej nu ska det frontas, btw Laura och Lorentz har namnsdag idag, glöm inte att gratta dom! Peace.

Kommentera

Publiceras ej