Hej och hå!

1kommentarer

Idag kommer det förhoppningsvis bli en mysig dag, beroende på vad vetis säger om Feno idag :)
Men annars så har denna dagen bra förusättningar, mami och papi kommer och hämtar upp mig om 50 minuter, då ska vi åka och inhandla lite hästprylar, sen vidare till stallet där det ska mysas hela dagen. Snorp ska skrittas och få nya skor, Feno ska mysas med och få nya skor och förhoppningsvis bli friskförklarad och Tollituff och jag ska rida dressyr :)
Min lilla Bästi är ju i Turkiet på Honeymoon och myser min sin fina kärlek så jag passar Tollan lite och igår var vi ute och red runt Granby, jag ÄLSKAR att rida Tollan, hon är så galet fin!!!!
Idag ska lindorna åka på för idag ska det ridas lite dressyr :)
Taggad till tusen!!
Snorp känns så jäkla fräsch också, hon är på hugget och vill mest smygtrava hela tiden!
Idag var ute i skogen och klättrade över stock och sten, Snorps favorit!
 
Mamma har gjort matsäck till familjen och det ska mysas som aldrig förr.
Papi ska även fixa lite hemligheter i stallet så det kommer bli kalasfint!
Skåpen ska även städas och styras upp, älskar´t!
 
Hoppas ni får en härlig dag pepe, håll tummarna för Feno också ♥
 
 
 

1 kommentarer

Emsidemsidoo

19 Jul 2013 16:39

Min fiiiina sessa, och min fiiina syster <3

Kommentera

Publiceras ej