Onsdagesångest!

0kommentarer

Haha, japp det kan man ha när man vet att man i morgon ska vara instängd hela långa dagen.. Efter jobbet i morgon ska jag klippa Snorp, sen kommer Johanna och ska rida lite markarbete!!

Igår fyllde ju jag år, jag hade en supermysig födelsedag. Vi hängde på kolo och grillade egengjorda hamburgare, drack lite rosé och myste järnet. Himla härligt. Det var hela 20 personer som lyckades komma, sjukt roligt då alla har semester och jämt är borta när jag fyller år :)
Jag fick en massa fina presenter och en massa vin så jag undrar om mina vänner tycker att jag jobbar för mycket och dricker för lite nu förtiden ;)

Idag har jag myst med papi och Snorp. Jag och älskade horsie var ute runt fälten, Snorp känns så jäkla fiiiin!!!
Jag var tvungen att hoppa det lilla hindret som står där ute alldeles ensamt.

Kommentera

Publiceras ej