Håll i halmhatten.

0kommentarer

Idag är det ju sol ute igen :) Happyface! Igår var det 11 grader när jag åkte hem från stallet? Whats up med det?
 
Snorpan skötte sig i alla fall kalasbra igår när vi hoppade, hon passade även på att hoppa fram själv medans Johanna byggde fram ett hinder.... Haha, hon strosade runt och från ingenstans så drog hon i väg i jordens kareta och siktade in sig på oxern som hon även tog... Haha, lilla knaspony ♥ Annars så var hon pigg och glad, låg på lite men jag tror minsann att det kommer gå bra i morgon :)
Båda hästarna klipptes igår och idag ska Fenomeen ut i skogen och mysa och Snorp ska longeras och badas.
Feno ska få nya skor på sig nu på morgonen också.
Jag kommer ha världens bästa sommar!
 
Sen ska jag och mamma åka och fixa lite saker idag, jag ska försöka fixa en ny telefon också då jag tröttnat på bajsphone. Smarre ska på konsert ikväll så det blir egen myskväll idag, men det är inte fy skam det heller ska ni veta. Kanske grilla på Kolo med mami och papi?

Kommentera

Publiceras ej