Full fart!

1kommentarer

Idag har det varit full rulle sen 06! Först skjutsade jag Spank och Atlas till Artinge Gård! Sen åkte jag till stallet där Rebecka kastade in mig i en bil och kidnappade mig på ponny tävling. Lovisa och Hippe skulle tävla en LC! 4 fel vart det idag men det såg väldigt bra ut! Sista hindret också så det var otur!!
Tillbaka till stallet där Rebecka hjälpa mig att mocka och göra höpåsarna så jag skulle hinna rida och åka hem och sova en stund innan jobb. Red på utebanan, Snorp var lite spänd och övertaggad i början men blev fin på slutet. Rebecka testade även på att rida henne vilket gick väldigt bra :)
Gulle hästen ❤

Nu sitter jag på ett tomt tegel och degar!
Men nu är det inte så långt kvar!!

Mitt inlägg igår försvann, så irri! Dagens bästa igår var i alla fall Emma!
Haha, jag önskar att jag hade filmat!!

Men nu måste jag jobba som den kassa kossa jag är. Ha en bra natt!

1 kommentarer

Rebecka

07 May 2013 13:56

Det var ju faktiskt LB ;) <3

Kommentera

Publiceras ej