Dag 1 på hell week.

0kommentarer

Åh va jag inte har längtat efter denna vecka. Måndag-tisdag ser ut som vanligt förutom lite mer träningar och hästar, men från och med torsdag kommer ångesten.
Men det tar vi då :)
 
Idag har jag och Kristin myst järnet i solen, puppisarna var med i stallet. Snälla snälla någon, kan du inte bara köpa min lilla älskling till mig. Finaste lilla valpgos ❤
 
Cassi och Snorp fick gå ut i en gräshage tillsammans nakna i solen, sjukt nöjda och fruktansvärt söta ♡
Fenomeen longerades på utebanan, hon börjar bli fin i kroppen, liite för mycket mage men det är okej när man ska fylla 21 år ☺
Skulle hoppat Bro men det var ju Siw-måndag så skött på't till onsdag kväll.
Mathilda och Jack kom och tränade på att hoppa bana, gick kalas. Mattis har utvecklas en massa denna höst :)
 
I morgon fyller min fina pantertant 21, hon ska få massa gott och massa pyssel ♡
 
Trött som en björn som ska gå i ide är jag, så ska nu ha ett litet möte med John Blund. 
På återseende peps. 
Sov gott ♡
 
 

Kommentera

Publiceras ej