Hejhej.

0kommentarer

Jobbar ju hos mami i två veckor nu, rätt mysigt.
Saknar dock my partner in crime men I really need the money kan man säga..
Stressad som ett as inför hösten är jag också men det är ett senare problem, för visst ska man skjuta på sina problem? Har för mig att någon sa det till mig.
Annars mår jag bra, kämpar på med att sortera ut människor i min närhet som suger energi av mig eller som jag helt enkelt bara har tröttnat på av olika anledningar.
 
Snorp har ju varit lite tjock i ena hasen men inte halt eller något, skrittas ett par dagar nu, hasen har redan gått tillbaka så det är trevligt. 
Erika har Fenomeen idag, ska ut på lång skrittur på min bästa skrutt idag, Wille skulle med, då blir Snorp glad. Hon älskar Wilson så mycket att hon knappt kan koncentrera sig på annat!
Världens bästa Emma har mockat och fixat till mig idag fick jag precis ett mess om, hur älskvärd är inte hon då?
Rätt Älskvärd faktiskt ♥
 
Vi har pratat med våran fina Linda idag också som myser runt nere i Mali, kommer hem om 1,5 vecka. Då ska det kramas och mysas över en lunch, jag längtar redan.
 
Nu ska jag jobba vidare, vi kanske hörs i kväll peps, ville bara säga hej eftersom jag är så jäkla dålig på det!
hejhej :)
 
Bästa med att jobba hos mamma är att jag kan cykla till jobbet, Livet ♥
 

Kommentera

Publiceras ej