livet.

0kommentarer

Härligt blandad dag!
Började med mysmorgon med födelsedagsbarnet, den vidare på kalas för bror och Neo och pussande med finaste Flisan ♡
Sen ut till stallet med mami, Snorp och jag myste ut i solen. Aah, finns det något bättre än att slänga in hörlurarna i örona och sitta på sin bästa vän i solen?! Jag tror inte det. Idag har vi galopperat fortare än vinden. Släppt livet några sekunder och bara fokuserat på oss.
Min älskade häst och jag.
Så länge jag får ha henne i mitt liv kommer livet kännas lite enklare.
Jag har idag funderat på om jag ska börja på en helt nu kula!Göra om och göra nytt, få en helt ny start på helt ny ort. Kollat hundra olika utbildningar och jobb idag, helt slut i huvudet. Men känner att det är dags att jag börjar satsa lite på mig nu och sluta fokusera på att hjälpa andra, för när det kommer till kritan är det jag som kastas till vargarna och är fruktansvärt trött på't.
Så ja, ska fan göra om och göra rätt nu!
Mami och jag åt en mysig grekisk liten middag idag bara vi två. Så himla mysigt. Mamma är trots allt min bästa vän här i livet som alltid ställer upp, lyssnar och stöttar mig i livet, och ja, hon är min mamma, hon förväntas att göra så. Men hon är även min bästa vän och jag älskar henne mer än livet ♡ Fina lilla mamma.
Nu måste jag sova, mycket ska hinnas med i morgon!
God natt peps!
 

Kommentera

Publiceras ej