Sol i sinne, brun inne.

1kommentarer

Vilken underbar helg det varit med sol, värme och en massa mys.
I lördags följde mami med mig till stablo, hoppade Bro på utebanan, han skötte sig exemplariskt. Några gånger blev han liite för övertaggad men inget man inte kan lösa på en gång, det är sjukt kul att hoppsa på lilla Broi.
Känner att vi börjar förstå oss på varandra!
Efter Broi så longerade jag Fenomeen över blockhindret, hon var så jäkla söt. Tyckte livet var askul.
Funderar på om jag ska börja småhoppa henne lite nu :)
Vore så sjukt roligt!
Sen var det nattligtjobb på Tegel i vanlig ordning.
 
Igår var det stora mysdagen, red ut med bestie och Tollan, vi red Lindholmslingan.
Älskar att rida ut med Ems ♥
Fenomeen skötte sig fantastisk, hade bara några små hoppsis för sig. Vi hoppade en stock i skogen. Haha, så kul att man kan bli så glad för så lite :)
 
Hade världens mysstund med Snorp i hagen medans jag vattnade dom. Dock så fattar jag inte vad folk gör med alla kopplingar etc. så det tog 340 år att vattna så jag och Lovisa tog in dom till slut och bad Maria stänga av vattnet, vilket var väldigt snällt för annars hade jag nog inte varit hemma ännu.
Jag älskar min häst, skulle göra vad som helst för min bästa vän ♥

 

 
Efter stallet åkte jag hem till Smarre och åt grillat och drack rosé, sjukt mysigt!
 
 Sen till en ganska tråkig sak, jag har börjat vantrivas...
Ni vet sådär så man inte vill prata med folk utan bara göra allt jäkligt fort så att man kan få åka hem.
Sjukt skönt att vara hos mami ett par dagar, samla energi, för jäklar va mycket piggare man är nu när man slipper allt onödigt gnäll hela tiden!
 

 

 

1 kommentarer

Tanya

28 Apr 2014 11:33

Puss på dig kompis.

Kommentera

Publiceras ej