Veckoresumé!

0kommentarer

Hejhej peps!Johanna har ju klagat som vanligt! Så här kommer det. Håll i den lilla hatten var Snorp går nu, så jäkla fin är hon. Hon känns som en dröm när man rider! Älskade lilla häst ♡Kör vi lite veckoresumé som vanligt då 😊
Måndag: Trotasde regnet med Anna och red ut, Snorp var överlycklig då hon fick mysa med sin pojkvän ♡Fenomeen och jag körde ett dressyrpass, hon är fruktansvärt trotsig just nu. Blir galen men hon skiner till emellanåt.På kvällen var jag, Kristin och Maria på en sjukt intressant föreläsning om föls benställningar och hovar.
Tisdag: Snorp hade vilodag så vi promenerade bara i skogen och Erika hade Fenomeen. Myggan och jag busade i ridhuset, älskade lilla sagoprinsen ♡
Kvällen spenderade jag på Texas Longhorn med Beccs som bjöd mig på middag. Sjukt mysigt ♡
Onsdag: Johanna red dressyr på Snorp, Tolli och jag myste ute och Fenomeen sprang i ridhuset. På kvällen myste jag i vanlig ordning hos Johanna.
Torsdag: Johanna tränade program med Snorp som var lite all over the place kan man säga, det studsades runt och hon härjade mest. Bra träning inför lördagen 😜 Fenomeen och jag försökte rida dressyr men hon ville mest stå på bakbena men hon var riktigt fin ibland. Som sagt hon är i en trotsperiod just nu..Tollan och jag red ett dressyrpass, asså hon är så fruktansvärt fiin, älskar att rida henne ♡
Kvällen var den bästa på länge, följde med ut till Spanks lilla häst. Fick äntligen sitta på henne och herregud va fin hon är!!Ville aldrig sluta, gullan ♡
Sen har vi idag då, Snorp och jag skuttade för första gången på två månader. Vet ni hur mycket jag längtat?! Hon var så lycklig, jag var så lycklig ♡♡
Fenomeen fick gå i skritten idag.Nu sitter jag på jobbet, seg som sockervadd idag! Var precis en liten pöjk som tyckte att det var helt okej att släppa ut lite luft från tarmarna när han hängde in sin jacka.. Men nej, det är inte okej så nu står vi här i ett grönt moln och gasas ihjäl men nejnej, det är bara roligt!
 

Kommentera

Publiceras ej