Allas favoritdag.. Fredag!

1kommentarer

Men inte min för det betyder att jag ska jobba natt på Älsklingsbruket.
Idag är jag ruuskigt trött, vill mest hänga i stallet men nej, jag sitter här i min bur och räknar ner minuterna tills man får gå hem. Men det är pengar så det är ju alltid något!
Söker jobb gör jag också eftersom Linda Skugge som sa att man kan få jobb efter 2 timmar fortfarande 2 veckor senare inte har gett mig ett jobb trots att jag mailade mitt cv och sa att jag kan tänka mig göra vad som, beroende på vad de har att erbjuda.. Efter det, tyst som en mus.
Så nja, jag tar inte Linda Skugges artikel som mina vänner delat hej vilt och likat på Facebook på fullaste allvar och inte henne heller för den delen!
 
Jag vill vara i stallet, rida hela dagarna och mysa ute i solen. Det är vad jag vill göra nu.
Men men, får bli i morgon. Anna Banana är ju på svensk mark igen :)
Så i morgon blir det Anna-mys och häst-mys.
Fan kan det inte bara komma någon snorrikjävel och säga, här har du 5 hästar och du får 10,000 per häst i månaden, kan du rida dom åt mig varje dag?!
Det hade ju varit ypperligt trevligt!
 
Nej men nu ska jag väl spana en film sista timmarna härrå. Hej o hå!
 
Ha en underbar dag i Soolen!
 
 

1 kommentarer

Annie

01 Aug 2014 14:05

Hahaha "vad som" varför skickar du då inte iväg en ansökan till BO på MM Bank? BIRA BIRA BIRA COOP COOP COOP

Not

Kyss

Kommentera

Publiceras ej