God morgon Måndag och halsfluss....

0kommentarer

Give me a break, har jag tid att vara sjuk?
Nej är svaret på den frågan men ändå så sitter jag här på jobbet och fryser och svettas på samma gång.
Min hals är så tjock att jag inte kan svälja och mest vill spotta hela tiden men hur fräsch är det? Inte så va..
Inväntar min sista lilla post sen ska jag hem och sova sova sova innan jag ska till stallet.
Sen ska jag hem och sova igen!
 
Gårdagen spenderades inne i staden på Music and Arts, mysfaktor hög.
Vädret var härligt, människorna var härliga och banden fantastiska.
Dagen avslutades med Neil Young,som är Underbar, jag stod och njöt och myste loss i 1,5 timme.
Älskade Rock-Farfar.
Senast jag såg honom var på Roskilde -08.
 
I lördags var det Anna och Madde mys i stallet. Vi skrittade ut på Pantertanten, Wille och Myggan innan jag och Myggan gick in i ridhuset och krigade loss lite. Han är ett sånt mongo ibland att jag blir tokig, för att sekunden senare bli superfin! Men jag älskar han, fina lilla vita prins.
Kvällen spenderades som vanligt på Tegelbruket.
Hann sova 1 timme också efter jobbet innan helvetet bröt löst, vad hände med åskan?
Herre min gud, jag vaknade typ i taket som en liten spider-pig med hjärtat i halsgropen.
Nej nu hoppas jag att Robo kommer snart så jag får åka hem och lägga mig under duntäcket!
 
Stay Classy ♥

Kommentera

Publiceras ej