Sova och svettas är den bästa medicinen.

2kommentarer

Japp, jag åkte hem i måndags och sov, sov och sov och svettades som en gris samtidigt som jag frös under mitt duntäcke. Men, tadaaa idag är jag frisk, typ. Hostar och fryser lite till och från men det får man göra och det gör jag ju typ jämt, fryser alltså.
Jag har lärt mig efter mina år med allergi mot pencillin att sova är den bästa medicinen.
Och stoppar man inte i sig en massa preparat mot feber så svettas man ut sjukdomen på 1-2 dagar.
Mycket bra.
 
Scilli Vanilli mår i alla fall bra, jag är på jakt efter en dressyrsadel till henne.
Ska pimpa henne till hösten som dressyrhäst, vita skydd, lindor, blingbling ( det är viktigt visst)
kandar kanske till och med. Nu jäklar kör vi!
Fenoberto myser på sitt bete och vill inte gå in vilket gör mig alldeles varm i hjärtat.
Hon trivs verkligen vilket jag älskar. 
Hoppas hon kan få en kompis på nya stället också. Hon skrittas nu nästan varje dag och verkar väldigt nöjd över det. Hon ska skrittjobbas hela Augusti ut så hoppas vi på att musklerna tittar fram så småning om igen.
Herregud, vi flyttar snart och som jag längtar.
Ska bli sjukt kul med en nystart, inte för att jag inte är tacksam över min tid på Söderby för det är jag,
till och från i alla fall.
Jag har hittat vänner som jag vill ha i mitt liv, restan av mitt liv och det skulle jag inte gjort om det inte vore för Söderby. Men dom flyttar ju också med till det nya så myset fortsätter
 
Nu har jag bara 2 dagar kvar på Posten, jag hoppas på svar från ett annat jobb och jag hoppas på en Intervju från ett "drömjobb". Den som lever får se.
Det är mycket nu som skulle klaffa och bli så jäkla bra om jag bara kunde ha lite tur i mitt liv.
Men som vanligt tar jag inte ut något i förskott då jag aldrig har tur.
Johanna kommer hem på Söndag, ska hämta henne runt 19 på kvällen, känns som jag inte sett henne på 1 månad. Hon kommer vara en pepparkaka...
 
Nu ska jag strax åka och köpa glass, sen ska jag ut och mysa i stablo hela kvällen.

2 kommentarer

karin

06 Aug 2014 12:17

håll dig frisk nuuuuuuu!!!!! :) <3

J

06 Aug 2014 14:52

Jajjemen!!!! :)

Kommentera

Publiceras ej