Bloggappen och jag är inte vänner!

0kommentarer

Har försökt blogga i två dagar men icke sa nicke! Den bara tänker och tänker, vägrar ladda upp så nu gör vi ett nytt försök!
I onsdags var jag och Kraystin på Gillinge, hennes kompis skulle köra upp och medans hon lekte runt i bilen passade vi på att köra en dressyruppvisning vid konbanan och vilken jäkla succé det blev!
Inte ett öga var torrt! Stående ovationer, vågen kom från höger och vänster! Fantastisk!

Igår hände var vi på äventyr till IKEA, red ut på en vad vi trodde skulle bli en mysig tur men Jaques hade andra planer för Kristin och ville visa oss hans olika konster! Mofeno skötte sig hyfsat bra, sen var det hem till sängen! Snorp hade vilodag!

Idag red jag ett litet dressyrpass på Snorp, hon måste stärkas en massa nu men hon var fin! Åh va jag älskar min häst! Hon är så jäkla fin!!! ♡
Jessica red barbacka på Mofeno, kan vara så att jag tvingade henne... 😜
Dagens bästa är ändå Annika ♡ hon kom och hälsade på så jag fick bästishänga i sex timmar!! LYCKA ♡♡♡♡♡♡

Nu hänger jag på jobbet med tusen 95:or..

Ha en bra natt peps!





Kommentera

Publiceras ej