En liten resumé för veckan som gått!

0kommentarer

I måndags så var jag som jag alltid är på måndagar så trött att jag vill skjuta mig själv!
Men kämpade mig igenom dagen i lagom tempa skulle man kunna säga, Anna och jag skulle skritta ut på en mysig tur, Snorp var på tårna och turen slutade ungefär såhär.
Hund, vattenpöl, kissbyxa, skratt och lös sadelgjord!
När vi skrittade hem så kände en liten hund för att sitta stilla på en sten tills det att vi precis passerade den, då tänkte lilla voffsingen att nu, NU kör jag! och kastade sig ut mot Snorp och Wille som fick en hjärtattack! 
Det blev en liten piruett av Snorp och en matte som satt kvar, trodde hon ja....
För kvar i sadeln satt jag men sadeln, ja den gled och gled tills det att jag landade på marken i en vattenpöl...
Hahaha, asså va?!
Glömde jag att dra sadelgjorden? Eh, ja, jag gjorde visst det!
Så note to my self: Spänd alltid sadelgjorden!!
Bästa är att medans jag glider hinner jag tänka, vafan är det som händer?! Jag sitter ju i sadeln? Varför glider jag? Går Snorp omkull? Och där blev jag blöt om rumpen...
Så där låg jag i en pöl av vatten med en skrattandes Anna och en pony som fattade nada!
Men jag bjuder på den!
Det bästa var att när jag kom tillbaka till stallet skulle jag visa stallplats... I vad som såg ut att vara i ett par kissbyxor... Hahaha, men jag smajlade loss och rockade mina lerpölsvattniga trosor och visade runt!
På kvälla åkte jag hem och myste med min älskade fina Spanks.
Hon och Johan flyttade in i sin OTROLIGT fina gemensamma lägenhet i fredags, så himla mysigt.
Go middag vart det också, men eftersom jag var så fruktansvärt trött vart det en tidig kväll för mig men ack så mysig för det!!
 
Tisdagen lekte jag med Anna hela dagen lång, mina ponnisar fick vara nakenfisar i solen en stund :)'
 
Red ut på en mysigtur med Emma och Tollan. Mofeno var wild and crazy. Hon är så störd min lilla pantertant! Lyckligare gammeltant för man nog leta efter!
 
Kände mig heelt slut på kvällen, så efter middagen gick jag och la mig, 18,30 somnade jag, 05,30 gick jag upp i morse. Så jäkla trött tjej, är dock lite småsjuk. Förkylningen vill inte riktigt bryta igenom utan ligger bara där och pyr. Men är helt slut i kroppen!!
Så förlåt om jag inte svarar på samtal och sms, samtalen orkar jag inte alltid svara på för jag orkar inte prata med någon just nu och smsen, glömmer jag bort i farten! 
Men jag återkommer snart tror jag! Ska försöka sova bort detta!
Har förövrigt namnsdag idag, så mami hade bakat en blåbärspaj dagen till ära ♥
 
Nu har jag tamefan uppdaterat bra tycker jag, både bilder och text ;)
Ha en underbar kväll peps och kramas mycket, man mår bra av kramar ♥
 
 

Kommentera

Publiceras ej