God morgon söndag!

0kommentarer

Som vanligt när jag är ledig tycker min kropp att jag ska vakna och gå upp 08,30, blir så trött, till det så hör det till att jag jobbade i natt och gick och la mig vid 04,30 så kan tycka att 08,30 kanske var lite onödigt... Menmen, jag vet ju också att när klockan ringer 04,40 i morgon bitti kommer jag vilja skjuta mig själv!
Men jag har trotsat min kropp denna morgon, gick upp från sängen men direkt till soffan där jag nu legat och myst. Sökt lite jobb, kollat lägenheter och myst framför OS.
Snart är det dags för lite frulle, men min hunger vägrar kicka in, sen blir det stallmys, lite möte inför tävling och ridning. Ska släppa in lite hästar också.
Hoppas ni får en fab dag peps ♥
 
Bjuder på en bild på mig och min älskade vän!
 

Kommentera

Publiceras ej