God natt!

0kommentarer

Jag håller såklart vad jag lovar så här kommer dagens inlägg!

Dagen gick fort idag, jag och K har kört Sean Paul hela dagen och Johanna och Snorp har markarbetat.
Dagens markarbete bestod av travbommar, galoppbommar och ett kryss och räcke. Låga hinder såklart.
Scilla tycker livet är toppen nu och skötte sig väldigt bra!
Längtar tills man får hoppa hinder!!

Efter stallet var det middag och biodejt med BexKex, Walter Smitty, mycket bättre än vad jag förväntat mig!
På vägen från restaurangen så stötte vi på ett chipsmongo som hade kört ut på tvärbanansspår, ska tilläggas att det var på en bro och att han kört fast...
Ville så gärna fråga honom hur han tänkte där, om det var en genväg han sökte men polisen var på plats så fanns inget läge!

Nu ska jag krypa ner i sängen för i morgon väntar en ny dag!




Kommentera

Publiceras ej