Go'kväll!

0kommentarer

Söndag, trött och illamående. Kalaskväll, 4 av 5 toasters!
Ska tilläggas att det är tvättstuga ikväll också.
Haha.
Men annars har min dag varit rätt bra måste jag säga.
Vaknade med jordens huvudvärk efter 4 timmars sömn, kastade i mig lite te och en riskaka sen hoppade jag i ridkläderna och rullade ner mot den röda faran.
Ja, jag rullade typ, måste ta tag i mig själv nu på riktigt, jag börjar förfalla, haha.
illa så att säga!
Åkte till stablo, mockade och allt det där andra roliga ni vet.
Hämtade Mofeno, red i dressyrsadeln idag (chockad smiley) och hon gick som tåget, inte en enda protest, fin rund galopp och traven satt där den skulle. Lyckorus i kroppen!
Med tanke på att jag senast igår skrev att vi nu skulle sluta med halvfarten och nu koppla på helfarten så går hon som en klocka!! Fina lilla pantertant ♥
Snorpan och jag tog en promenad med Anna, Wille, Becca och Myggan.
Snorp tyckte dock att dom gick lite långsamt, på vägen hem pep hon mest och skakade på huvudet, hon är pigg nu men så jäkla gullig.
Sen var det mystajm, idag var Scilla en riktig liten mysmuffla.
Jag fullkomligt ÄLSKAR när hon är på det på det humöret!
 
Har jag någonsin sagt att jag älskar min häst mer än livet?! ♥♥♥
 

Nu ska jag dricka te och sova, min kropp är så trött så trött!
Sen ska jag be till min lilla kompis och fråga om han kanske denna vecka skulle kunna göra mitt liv liite lättare och gärna hjälpa min härliga stallchef med detsamma, vafan kan inte någon sätta in ett par miljoner på våra konton? Bara att höra av er om ni vill ha kontonummer!
PUSS

Kommentera

Publiceras ej